Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

donderdag 8 april 2010

Een beautiful blogger award

Ik heb zojuist weer een award gekregen van Joyce hier voor mijn hartelijke dank meid.
Bij deze award mag ik tien dingen over me zelf vertellen,dus dat zal ik bij deze even doen.
Zitten jullie er klaar voor?? (hahaha)
1. Ik heb een hekel aan oneerlijk of onrechtvaardigheid
2. Ik hou van eerlijk zijn
3. Mijn gezinnetje is me alles
4. Ik ben een echt zomer mens
5. De winter hoeft van mij niet
6. Een bezoekje aan de hobbywinkel vind ik altijd leuk
7. Om op z'n tijd eens naar een hobbybeurs gaan,ben ik ook wel voor te porren
8. Ik ben een echt gezelligheids mens
9. Voor een grapje ben ik ook altijd wel in
10.Ik ben absoluut geen ochtend mens
Ik wil deze award geven aan :
4.Dia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.