Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

maandag 4 april 2011

Kaart 37




Hallo lieve blogvriendinnen,

Wie kan er nou niet eens een opkikkertje gebruiken,en aangezien ik geen één opkikker kaartje in mijn vooraad bezit,heb ik besloten om er maar eens één te maken en deze kaart is het resuultaat geworden.
Altijd makkelijk om in huis te hebben toch?
Voor deze kaart heb ik de techniek Happy Stitches gebruikt,en ik moet eerlijk zeggen ondanks dat het al een wat oudere techniek van Nellie Snellen is,vond ik het toch weer eens leuk om te doen.
Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Eef! Alles past zo mooi bij elkaar en de kikker is heel grappig. De rand ziet er prachtig uit!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eef dat is een tijd geleden.
    Prachtige kaart weer meis, alles goed met je.

    Liefs Suze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, Eefje.
    Je bent echt een ster in borduurkaarten maken.
    Was weer gezellig, hè zaterdag? Tot ziens.
    Groet, Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Eef,leuke stempel,en wat mooi die rand,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem schitterend Eef!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Eef.

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Ik heb een verassing op me blog staan voor je, kom even een kijkje nemen.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig Eef, ontzettend mooie kaarten hebje gemaakt!
    liefs Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Eef!! Altijd makkelijk als je zulke een paar op vooraad hebt hè;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.