Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

zondag 3 januari 2010

Kaart 101

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik julle allemaal een heel gelukkig en een creatief nieuwjaar toe wensen.
Ik zelf heb hele leuke en gezellige dagen gehad maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook weer blij ben dat het gewone leven weer gaat beginnen,dan is er tenminste weer regelmaat hahaha.
Ik begin dit jaar met een kaartje wat ik nog in het oude jaar heb gemaakt,ik ben er zelf niet helemaal tevreden over maar wil h'm jullie toch laten zien.
Het patroon wat ik bij deze kaart heb gebruikt is van Chrissie,en voor de belangstellende kan ik jullie vertellen dat het nummer van het patroon 840 is en komt uit het Hobbyjournaal 55

11 opmerkingen:

  1. He Eef, wat scheelt er aan dan?? Ik vind hem juist erg mooi !
    Groetjes Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eef

    Ik wens jou en je gezin ook heel veel gezondheid en recreatief 2010.
    En je kaartje vind ik prachtig meis, niet mis mee hoor.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Eef een schitterend kkartje hoor prachtig geborduurd. En die kleine platten kraaltjes vind ik zo mooi!! Ook voor jou nog de beste wensen voor 2010!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Eef. begrijp niet waarom je niet tevreden bent... ziet er goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Eef
    Prachtige kaart, mooie kleurencombinatie
    is niks mis mee
    fijne dag
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie kaart Eef met prachtig borduurwerk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Eef,heel stylvol.

    En jij ook nog een gezond 2010 toegewenst.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Eef,

    Beste wensen voor een gezond en creatief 2010.

    Schitterende kaart joh, niks mis mee ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Eef.

    Ook voor jou en je familie de beste wensen voor 2010
    Ik zie echt niks verkeerds aan het kaartje hoor, hij is hartstikke leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi eef
    de allerbeste wensen voor 2010 en dat je veel kaarten mag maken :D
    deze is ook weer een plaatje zeg supperrrrrrrrrrr
    groetjessssssssss

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.