Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

dinsdag 12 januari 2010

Kaart 19



Deze keer heb ik een geboorte kaartje gemaakt,altijd handig om in huis te hebben.
Dit kaartje is voor een wedstrijd op één van de clubjes waar ik lid van ben,ik zelf ben wel
benieuwd hoe die het gaat doen,maar ik moet nog even geduld hebben want het stemmen
is pas aan het einde van de maand.
Het borduur patroontje wat ik bij deze kaart heb gebruikt is van Catwitch,ik ken haar niet persoonlijk maar kom zo af en toe wel eens een patroontje van haar tegen.
Op het borduurwerk wat ik op deze kaart heb gebruikt heb ik kraaltjes gebruikt,erg leuk om te doen,maar het is wel een priegel werkje hoor!

16 opmerkingen:

  1. Oohh Eef wat is dit een schatje, daar ga je vast hoge ogen mee gooien.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eef wat een beeldschoon kaartje. Ik ben het met Suze eens daar scoor je hoog mee.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van mij heb je gewonnen hoor eef :P:P:P
    wat een heerlijke geboorte kaart heb je gemaakt zeg supperrrrrrrrrrr
    groetjesssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is weer een pracvhtig resultaat ! GR JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Eef,wat een prachtig kaartje,lief dat plaatje.
    En wat heb je dat weer prachtig geborduurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Eef, wat een beeldschoon kaartje,
    succes met de wedstrijd!!
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Eef! Ik denk ook dat je heel hoog scoort, want het is een lust voor het oog! Echt heel mooi!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Eef, dat gaat vast en zeker hoog scoren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Eef! vind het borduurstuk echt schitterend, hij moet wel hoog scoren!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och deze is wel heel erg fijntjes, ja vind het een plaatje. Zoiezo heel knap al die kaartjes met een mooi borduurtje erop...Heb ook bij jou genoten, dank je wel voor je leuke reactie bij mij op het *warme groetjes* blog...gezellig hi,hi,

    Veel plezier dit week-end met groetjes van,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig meid wat een mooie
    Groetjes Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Eef! Wat een mooie borduurkaartjes maak je zeg! Deze easelcard is echt een plaatje. Dank voor je leuke reactie op mijn blog! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Eefje,
    super mooi kaartje heb je gemaakt. En geweldig leuke stempel en de kleuren zijn prachtig.

    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.