Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

zondag 25 september 2011

Een hele fijne verjaardag gewenst



Hallo lieve blogvriendinnen,

Ik hoor jullie denken "wat een bekende kaart" en ik kan jullie vertellen dat jullie dat niet voor niks denken.
Toen ik deze kaart in hobbyjournaal 75 zag staan wist ik gelijk dat ik die een keer wou na maken,en heb dat nu dus ook gedaan.
Op een paar kleine details na heb ik h'm precies na gemaakt,er moest natuurlijk iets van mezelf in zitten,vond ik.
Het borduurtje wat bij deze kaart is gebruikt is van Jenine Siemerink en is uiteraard te vinden in hobbyjournaal 75.
Verder heb ik de multi frame mallen van Nellie Snellen gebruikt,en om precies te zijn,zijn dat de mallen nr 020 & 023
Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

6 opmerkingen:

  1. Nou hij is prachtig Eef!

    Zelf iets namaken is altijd nog dat je het zelf gemaakt hebt!
    Het is jou exemplaar, en ik vind hem mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geworden, Eefje.
    Voor november iets afspreken?
    Groet, Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart, Eef.
    En hij moet absoluut niet onder doen voor het origineel ;)- een echt pareltje heb je gemaakt ;)
    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Eeef.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje eef.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.