Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

woensdag 2 november 2011

Kersthondje



Hallo lieve blogvriendinnen,

De tijd om kerstkaartjes te maken is in volle gang bij een hoop mensen,dus ja,ik kan niet achter blijven hé!
Op de één of andere manier is het maken van kerstkaartjes niet echt favoriet bij mij,als ik er eenmaal mee bezig ben vind ik het hartstikke leuk om te doen,maar ik heb altijd even een aanloop nodig om er aan te beginnen.
Deze keer ben ik er toch maar weer in geslaagd om er één te maken en zo als jullie zien heb ik h'm geborduurd met een patroontje van Chrissie,wel te weten patroonnumer 447.
Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en lief kaartje Eef
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt, Eef.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat een leuke kerst kaart Eef.
    Erg mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtkaart Eef.
    Super hoe je dat met die kraaltjes gedaan hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai vrolijke meid!!!!

    Ga door want we genieten juist zo van jou kerst stemming op je kaart...werelds mooi hoor.

    Dikke knuf en tot gauw,
    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie gedaan en leuk detail van de kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.