Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

maandag 26 december 2011

Kerstsnoesje in het blauw


Hallo lieve blogvriendinnen,

De kerstdagen zitten er weer op en alle kerstkaarten zijn bij de ontvangsters aangekomen,de hoogste tijd dus om weer een kerstkaartje met jullie te delen.
Dit jaar heb ik helaas niet zo veel kerstkaartjes gemaakt,dus ik moest helaas heel selectief zijn met het versturen van zelfgemaakte kaarten.
Deze kaart is een voorbeeld uit het boekje ''Sfeervolle kerstkaarten'' van Jenine Siemerink & Jeanette Bosman,daar kan je ook het patroon in vinden van de geborduurde kraaltjes die je op de kaart ziet.
Mocht ik jullie niet meer spreken via mijn blog of op een andere manier dan wens ik jullie vast een goed uiteinde en een heel gelukkig en creatief 2012.
Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Eef!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwww, een geweldig kaartje Eef!!!
    Helemaal"mijn" kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai lieve Eef,

    Kom je even een dikke knuffel brengen, en complimentjes...want je kaartjes zijn zo lief en mooi.

    Wens je een heerlijk 2012 toe dan zie ik je vast weer...

    Warme groetjes,
    Anita XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje, wat een borduurseltjes zeg. Prachtig.Ik doe ook nog wel eens borduren maar de laatste tijd maak ik toch meer scrapkaarten.
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje, Eef.

    Ook van mij de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2012.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en zoveel werk dat borduren, maar het ziet er wel top uit.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een prachtige kaart.
    en wat een leuke kleuren, ook erg mooi geborduurd met al die kraaltjes.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.