Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

woensdag 29 februari 2012

Zomaar even een kaartje



Hallo lieve blogvriendinnen,

Ja ja ik ben zowaar weer aan de freubel geweest en daar is dit kaartje door ontstaan.
De plaatjes van Mariekes Design vind ik zo leuk,en daarom ook weer een plaatje van Marieke op deze kaart verwerkt.
Het borduur patroontje wat op deze kaart is verwerkt is te vinden in de Marianne Doe nr.10.
Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

11 opmerkingen:

  1. een heel mooi geborduurd kaartje Eef, ik ben ook helemaal weg van de plaatjes van Marieke


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een liefje Eef, en de kleurtjes ik hou er wel van.
    Fijn dat je weer aan de freubel ben.

    liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Eefje,

    Supermooi, Eefje

    Liefs, Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Eef.
    Erg mooi geborduurd.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwww geweldigggg Eef! dikke kus Dia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje, Eef.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai lieve eef,

    Je kaartje lijkt op jou,....hi,hi,

    Kom je nog bij me kijken, 9-10 maart demo ala Anita? Zou het te gek vinden!

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje. Maak maak je toch allemaal mooie dingen. Ik ben je gelijk gaan volgen, super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie blog met super mooie creatie"s . Ik heb je bij mijn favorieten gezet .
    Groeten Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.