Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

zaterdag 28 april 2012

Een kleine koe op klompjes


Voorkant


Binnenkant


Label

Hallo lieve blogvriendinnen,

Ik ben zowaar weer eens aan de freubel geweest,met als resultaat deze kaart.
Dit model kaart heb ik wel eens eerder gemaakt (zie elders op mijn blog) en vond h'm
eigenlijk zo leuk dat ik besloten heb om h'm nog een keer te maken,maar dan in een andere
uitvoering natuurlijk.
De mal doe ik gebruikt heb is een Creatables mal van Marianne Design nr: LR0141.
De kaart en de beschrijving er van zijn te vinden in het boekje "Snoesjes van kaarten" geschreven
door 
Marjan van der Wiel Petra van Dam & Astrid Shipper.


Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.













8 opmerkingen:

  1. hoi eefPrachtige kaart, ehhhhhh jij bent toch ook lid van creatiefhandje, ik dacht even aan de uitdaging, daarvoor???
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart eef.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Eef met een heel leuk koetje ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmm,give it a change,als het niet goede is hoor je dat vanzelf
    fijne zondag
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat een lief kaartje.
    erg leuk.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie kaart geworden. Het model is ook geweldig. Weet je nog waar je het patroon vandaan hebt? Zou hem graag ook eens willen maken.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwwww echt suuupermooi Eef! Dikke kus Dia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai lieve meid,

    Deze is zo lief, heerlijk model en heb genoten hoor.

    Kom je nog 1&2 juni naar DoeaDing, ben ik er ook ;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.