Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

zaterdag 27 oktober 2012

Hertje

Hallo lieve blogvriendinnen,

Het kerstkaartjes maken is op het moment in volle gang,en voor je het weet staan de kerstdagen al weer voor de deur. Reden voor mij dus om ook maar aan de kerstkaart te gaan,op één of andere manier heb ik altijd een beetje moeite om aan de kerstkaarten te beginnen,maar als ik er eenmaal mee bezig ben dan vind ik het toch weer gezellig om te doen Het patroontje wat ik bij deze kaart heb gebruikt komt uit het boekje "Schitterend Kerstborduren" van Sjaak van Went. (HD 84)
Sjaak zelf heeft er een gewone kaart mee gemaakt en ik vond het leuk om er een easelkaartje van te maken.

Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart, mooi borduurtje en die pootjes eruit, schitterend!!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Eef.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een snoeppie en mooie borduurpatronen ga ook eens neuzen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Eef!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai leuke meid,

    Jij bij mij en ik natuurlijk ook even bij jou genieten want dit heet echt *een juweeltje* hoor...zo lief en mooi en die steekjes, beeldschoon.

    Warme groetjes en trust...xxx
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.