Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

vrijdag 4 januari 2013

Eerste kaartje 2013


Hallo lieve blogvriendinnen,

Allereerst wil ik jullie allemaal een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar toewensen, met natuurlijk een hoop nieuwe creatieve ideeën. Zelf hoop ik binnenkort de draad van het knutselen weer een beetje op te kunnen pakken want de laatste paar maanden is er helaas niet veel uit m'n handen gekomen,zelfs de kerstkaarten zijn er een beetje bij ingeschoten afgelopen jaar,helaas! Maar goed bij deze plaats ik een kaartje wat ik nog had liggen en wat ik nog niet aan jullie heb laten zien. Het is wederom weer een geborduurde kaart,en heb een wat ouder patroontje van Chrissie gebruikt,wel te weten patroon nummer 722.

Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Eef wauw wat een schitterend kaartje zeg en wat prachtig geborduurd.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Eef
    Jij ook de allerbeste wensen voor het hieuwjaar
    en je kaart is weer schitterend
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederzijdse beste wensen, Eef.
    Schitterend kaartje.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtkaart Eef en jij ook de beste wensen en alle goeds voor 2013

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat heb je mooi gedaan ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.