Bezoekers vanaf 28 juni '09

Hoe laat leven we?

vrijdag 5 april 2013

Nog maar even een winters kaartje


Hallo lieve blogvriendinnen,

Het is alweer een aardig tijdje geleden dat ik een kaartje aan jullie heb laten zien,de laatste tijd ontbreekt mij helaas de inspiratie en energie om aan de freubel te gaan.Ik heb ondanks dat,nu toch een kaartje weten te maken,en omdat het nog zo koud is heb ik nog maar even een kaart gemaakt met een winters uiterlijk.Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door Jenine Siemerink die ooit deze kaart heeft gemaakt in een kerst uitvoering.
Die uitvoering is te vinden in het boekje "Sfeervolle kerstkaarten" geschreven door Jenine Siemerink & Jeanette Bosman.

Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes en tot de volgende keer maar weer.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Eef.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    En wat een leuk plaatje.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Eef, wat een leuk kaartje, ook in deze maand mei is het nog steeds van toepassing, brrr wat koud. De kaart is mooi geworden en de tekening mooi ingekleurd zeg. Op naar de zomer zou ik zo zeggen. Vriendelijke groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en bedankt voor je reactie.